In wishlist

Back to office WISHLIST : Rosewe.com ( preturi cuprinse intre 12-30 usd)

Pentru ca mai am de stat acasa fix o saptamana , apoi JOB scrie pe mine...in ultimul timp mi-am umplut destul de mult timp cautand haine pentru servici. In cazul meu, tinutele office sunt mai mult decat necesare.
 Am incercat sa va arat si voua cateva din produsele care mi-au atras mie atentia de pe www.rosewe.com 
Ce imi pare mie incredibil? Preturile unora dintre ele. 
Acestea variaza intre 12-30 $ . Mie personal imi par preturi mai mult decat decente, pot spune chiar mici. 
Transportul este gratuit...asa ca pe mine chiar m-au cucerit.
Sacourile sunt piesa cheie a unei tinute office de cele mai multe ori. Eu le ador si imi adaug colectiei destul de des cate unul. 
Vedeti mai jos cateva modele frumoase.





1-HERE
2-HERE
3-HERE
4-HERE


Cum ar fi o tinuta office fara camasi? 
Zambesc cand ma gandesc ...in domeniul meu cel putin , sunt destul de "bine vazute" . Asa ca , daca tot sunt atat de necesare..de ce sa nu alegem modele mai interesante? 


1-HERE
2-HERE
3-HERE
4-HERE


Desi recunosc ca prefer sa port panataloni la job, mi-am propus sa incerc din cand in cand si cate un look mai feminin...O rochita e perfecta ,nu-i asa?
Te scapa de batai de cap, nu te mai gandesti cum sa asortezi o haina cu cealalta. Imbraci rochita si gata :)

1.-HERE
2.-HERE
3-HERE
4-HERE


Nu am putut sa ma abtin sa nu va arat si voua acest minunat trech. Eu m-am indragostit de el, imi pare perfect. Si , mai ales...cu un pret mai mult decat perfect: 25 $ (redus 68%)
Eh, asta da afacere! 



Dragele mele, 
Acum la sfarsit m-am gandit sa impart cu voi o bucurie de-a mea. Pentru ca stiti si voi deja ca colaborarile intre bloggeri si site-urile de genul celui de mai sus au la baza traficul generat de cititori, eu m-am hotarat sa va fac o bucurie.
In cazul in care colaborarea cu www.rosewe.com se incheie va ofer sansa unuia/uneia dintre voi sa va alegeti produsul preferat iar eu vi-l daruiesc. Asa mi se pare cel mai corect, din moment ce voi stati la baza colaborarilor de acest gen.


Ce trebuie sa faceti voi?



Concursul se desfasoara pe pagina de Facebook a blogului-LIFEology by Carmen si dureaza fix 1 saptamana (ca doar atat mai am eu de stat acasa ..:P)
Singura conditie e sa se stranga 80 de inscrieri ca sa se poata valida concursul.

Related Articles

1 comentarii:

  1. Oh Carmen, trench-ul asta e super frumos, bun pret, daca are si un material de calitate atunci e o comoara.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere

Recent Post